svar på frågestunden

Vad gör du om fem år?

Då är jag ute och reser jorden runt. Bl.a. till USA, Italien, Malta, Frankrike, Kina osv.

 

Favorit mat?

Potatisgratäng och fläskfilé eller tacos.

 

Favorit godis?

Just nu har jag uppehåll med godis, till 1 december. Men jag ÄLSKAR center och en massa annan choklad!

 

Vad längtar du mest till just nu?

Hmm, till min födelsedag tror jag. 

 

Hur länge har du fotat?

Jag började nog för två och ett halvt år sen, men kanske mer seriöst för ett år.

 

Favoritobjektiv?

Jag har inte så många och har inte provat så många heller. Men Canon EF 50mm f/1.8 är helt amazing.

 

Hur lång är du?

Jag är cirka 164 cm.

 

Har du några husdjur?

Japp, en kanin som heter Snäckan och ett marsvin som heter My.

 

Vad vill du bli när du blir stor?

Såklart vill jag bli en stor fotograf, men annars arkitekt eller något annat liknande.

 

Om du går på någon sport, vadå för nån?

Basket, men vet inte riktigt om jag ska sluta.

 

Har ditt sommarlov varit bra?

Jadå :)

 

Favorit tv-serie?

Vänner, How I met your mother, Jims värld, och säkert nån mer som jag inte kommer på.

 

Vad stör du dig riktigt mycket på?

Folk som smaskar. Klarar inte ens av att höra någon äta banan med stängd mun. Stör mig också på egoistiska människor.

 

Har du haft pojkvän, i så fall hur många?

Från 1:an har jag haft 10st, alla oseriösa.

 

Popcorn/chips?

Inte så förtjust i något av det, men chips.

 

Justin Bieber/One direction?   

Justin Bieber.

 

Kommer du ha någon fototävling snart? Hade varit jättekul!

Jag får se. Skulle vilja ha ett riktigt bra pris till den som vinner också. Det kommer att bli nån gång i alla fall.

 

Hur började du fotografera.. Alltså, hur började du få intresset osv?

Det började med att vänner började fotografera och att vi fota tillsammans. Och då blev det att jag också ville ha en kamera och jag tyckte det bara blev roligare och roligare! :D

 

Vilken bild är du mest nöjd med som du tagit?

Är nöjd med många bilder, men här är en:

Vad är roligast att fotografera?

Människor!

 

Vad önskar du dig i födelsedagspresent?

En hunky dory kofta, presentkort på kicks, och pengar.

 

(bara för du frågade) kiss/bajs?

Asså, inget av det..

 

Ödla/orm?

Usch, hatar båda, men får bli ödla.

 

Vad är du riktigt rädd för?

Mörker, och att när jag går själv på väg hem kanske att det är någon som följer efter mig och försöker kidnappa mig osv.

 

Om du var enkändis för en dag, vem skulle du vara och varför?

Taylor Swift, tror jag. För hon har en underbar sångröst och är så vacker. Har så otroligt fint hår och smink. ;)

 

Så, det var det. Tack för frågorna och nu så vet ni lite mer om mig.  


Kommentarer

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback