Jag har blivit utmanad

Kom på att Vendela, kusin, http://fotografnilsson.blogg.se, har utmanat mig i några frågor. Så nu tänkte jag ta och svara på de:
 
1. Om du var en kändis för en dag, vem skulle du vara då och varför?
svar: jag skulle nog vilja vara Beyonce. Sjukt bra sångröst och hon är en person alla vet vem är. Ser upp till henne mycket och vill bli som henne, hihi.
2. Bästa skolämnet, varför?
svar: musik & bild. Det är ämnen där man får visa sin kreativitet och det är saker jag gillar.
3. Bästa låt at the moment?
svar: Alla Isak Danielsons (från X-factor) covers. Han är grym!
4. Det pinsammaste du gjort?
svar: Hmm, kommer inte på något nu, men jag har gjort pinsamma saker..
5. Vad tycker du om Ulrik Munther? (hahaha)
svar: He is good! 
6. Den bästa qouten?
svar: är det citat? :s I så fall, livet behöver inte vara perfekt för att vara underbart.
7. Om det började brinna i ditt hus och du BARA fick ta med dig 3 saker ut, vad skulle det vara då?
svar: Mobilen, mitt ritblock och kameran.
8. En dag som går till historien?
svar: när jag åkte flygplan för första gången. Då åkte jag till Frankrike med familjen och släkten på mammas sida.
9. En artist du gillar?
svar: Det finns många, men hela One Direction bandet ;)
10. En sak du önskar dig i julklapp?
svar: Önskar mig så mycket, så säger allt så kanske ni får lite tips på julklappar. Skolväska, mobilskal, parfym, hål i örat, kläder, trippeltång, hollister kofta.
11. Något du tycker du är bra på?
svar: Känns så fel att skryta, men sjunga, rita porträtt och att vara snääääll :D
 

Kommentarer
Postat av: VENDELA

BRA SVAR DÄR! hahah

Svar: ABSOLUT! haha
Lova Möller-Nilsson

2012-12-03 @ 20:40:13
URL: http://fotografnilsson.blogg.se

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback