självporträtt II

Detta är också från fotograferingen med Fanny för några veckor sen
 
Äntligen fredag!!!! Ska bli skönt med helg. Har haft en helt vanlig vecka i skolan som har varit helt okej och jag hoppas eran vecka har varit toppen :)
 
När det gäller bloggningen kan jag väl inte säga det är så jättebra. Har fått ett önskeinlägg att jag ska göra videoblogg, så får väl se när det blir av. Vill inte blogga bara-för-att utan gör när jag har tid. Men kommentera och önska vad jag ska blogga om så kommer jag väl få lite pepp och inspiration!  

Kommentarer
Postat av: Ebba Molin

Åh så fin!

Svar: Åh, tack!
Lova Möller-Nilsson

2012-11-23 @ 21:17:46
URL: http://molinebbas.blogg.se/
Postat av: Felicia Andreasson - Foto

Härliga bilder! :D

Svar: Tack så mycket :D
Lova Möller-Nilsson

2012-11-26 @ 19:20:34
URL: http://feliciafoto.blogg.se
Postat av: freja

Sjukt kul att se så fina bilder, funderar på att köpa en likadan kamera som dig nämligen :)

Svar: Åh tack ska du ha! så kul :)
Lova Möller-Nilsson

2013-06-28 @ 16:39:50

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback