hejsvejs


ni får leva med fler arkivbilder.
 
Hej! Har tagit skolfoto idag. Det enskilda kortet såg jag ju förjävlig ut. Usch, fy, blä. Får ju hoppas själva klassfotot blev bättre (fick inte se det). Så nu längtar jag efter att skolkatalogen ska komma. 
 
Har matte och svenska att göra nu, vi skriver en krönika om facebook (enskilt) på svenskan, så nu när jag varit sjuk tre dagar så ligger jag lite efter så får ta igen det nu!  så så så....
 
Fyller år om 10 dagar också! Wiho. Dagarna får gärna gå lite fooortaree! :D
 
Ja, hejsvejs

Kommentarer
Postat av: Isabelle

Vilken mysig blogg du har! :) Kika gärna in på min :)

Svar: Tack ska du ha! :) det ska jag göra!
Lova Möller-Nilsson

2012-09-10 @ 16:58:07
URL: http://madebyisabelle.blogg.se

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback