guldlock

några få av många bilder
 
Hej! Har varit med Vendela idag. Jag besämde att locka Vendelas hår, och ja, det tog nog en timme innan det blev klart, haha. Efteråt gick vi ut och fotade. Vilket det alltid brukar göra när jag är ute och fotar så blåste det och det var kallt. Men vi klarade oss igenom det och fick några fina bilder.  
 
Har nu en massa foton att redigera, både från idag och en maaaassa från påsk. Oj vad det här kommer ta tid, men jag vill ju visa bilderna, så nu har jag i alla fall inte någon bildbrist inte!
 
Kram

Kommentarer
Postat av: FAnny

Hej såå fin blogg du har!
följ gärna min blogg oxå! puss

Svar: Haha hej fanny! Klart jag ska följa din blogg! kraaam <3
Lova Möller-Nilsson

2013-04-07 @ 19:42:30
URL: http://justlikefannys.blogg.se

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback