bloggen 1 år 2 månader och 7 dagar

Oj kan ni tänka er att jag haft denna bloggen i över ett år nu?! Hade aldrig trott att jag skulle orka hålla på så länge. Att ha denna bloggen och skriva och visa bilder och allting. Har även visat videobloggar vilket jag aldrig trodde att jag någonsin skulle visa i en blogg och jag hoppas ni på nåt sätt lärt känna mig, hur ni kan föreställa hur jag är som person. Tack vare er har jag hållt uppe mitt fotograferande och utvecklats på grund av era snälla kommentarer. Har haft mina upp och ner gångar då jag ibland tänkt att radera bloggen, men när jag får så fina kommentarer från få, men fina läsare, får jag så positiv energi och vill bara fortsätta. Så jag ska minsann fortsätta ett tag till med hjälp av er och era bästa kommentarer. Ni är bäst! 
 
Här ovan är bilder som jag någongång har visat er under "resans gång". Inte direkt i ordning men allt från natur till människor i olika årstider. 
 
xoxo Lova

Kommentarer
Postat av: Vendela Nilsson

ska jag beskriva hur jag tror du är?
jo jag tror du kan slå till en väldigt hårt på benen/armarna med din hand. jag tror du älskar din kusin vendela och tycker hon är awesome, för det tycker jag. jag tror du ser rolig ut när du äter banan och jag tror du gillar pretty little liars. jag tror också att du gillar plast folie!

Svar: hahahah plastfolie???
Lova Möller-Nilsson

2013-03-18 @ 19:15:56
URL: http://fotografnilsson.blogg.se/
Postat av: emelie :)

så fina bilder du tar mega fina! :D

Svar: Åh tack tack tack :D
Lova Möller-Nilsson

2013-03-21 @ 17:37:47

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback