SYSTERN MIN

Hej & godkväll!
Jag vet inte hur jag ska få mina första inlägg att bli intressanta och välkomnande men jag hoppas jag lyckas bra och jag önskar såklart att du kikar in fler gånger! Kommentera och följ hade ju varit toppen!
Tänkte att jag berättar tio saker om mig själv så ni kan börja "lära känna" mig:
-Jag är fyller 14år den 16 september
-Jag är 1.63cm
-Har blåa ögon
-Min familj innehåller, mamma, pappa & lillasyster
-Jag gillar att fotografera
-Gillar att sjunga
-Favoritmat, potatisgratäng och grillad fläskfilé
-Familj och vänner betyder mycket för mig
-Vill bli fotograf, sångerska eller modell när jag blir stor
Det var tio saker och hade säkert kunnat skriva tio saker till men under tiden jag bloggar får ni veta en hel del saker om mig.
FÖLJ MIG PÅ BLOGLOVIN, och var snäll!
KRAM

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback