Min kamera

(bilder från netonnet.se)
 
Kamera: Canon EOS 1100D
Var och är min första systemkamera som jag köpte i slutet av september 2011. En bra nybörjar kamera. Känner att jag "växt ifrån" den och vill köpa en mer avancerad kamera som jag kan utvecklad ännu mer med.  
 
Objektiv: 
Canon EF 50mm 1:1.8 II
Av de få objektiv jag har är detta det jag använder hela tiden och är verkligen jättebra för poträtt fotografering och älskar att det blir fin, suddig bakgrund.
 
Canon EF-S 18-55mm
Objektivet jag fick till kameran och det objektivet de flesta kameror får till. Ett bra objektiv att börja med men nu använder jag bara det när jag tar närbilder, då jag sätter på ett close up filter.
 
Tillbehör: 
Reflexskärm 5 i 1 80cm 
Close up+10
Stativ
Stor kameraväska
 
På min önskelista: 
Canon EOS 7D. Kommer förmodligen köpa denna kamera i december nästa år då jag sparat läääänge.
Canon EF 70-200mm 4L USM. 
Canon EF-S 17-85mm IS USM
 
Senast uppdaterat: 6 aug
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback