skolan har börjat

Nu har den tråkiga skolan börjat och jag var inte alls på humör för det!! Nej, nej, nej.
 
Har inte orkat med, eller hunnit föra över bilder till datorn heller så alla nyårsbilder kommer komma upp sent, för sent, men eftersom jag inte har andra bilder jag tagit får de komma upp ändå. Bjuder också på en finful bild på mig eftersom datan är tom på nya bilder.. 
Men, vill också säga att veckans cover kommer upp innan veckans slut. Kan ju vara att jag inte hinner nu på vardagar eftersom skolan är igång och så, just so you know. 
Jag har köpt mikrofon nu men något jag inte visste var att man behövde en till grej för 1400:- för att den ska fungera, så jag kan inte använda den förrom två månader, låååång tid! Haha oj vad jag babblar, hoppas ni hängde med.. Aja, nu säger jag hejdå och sticker in i duschen så hörs vi imorgon.

Kommentarer
Postat av: Emelie :)

så vacker du är!
din blogg är den bästa av dem jag läser, älskar den så mycket!
varje kväll innan jag somnar så lyssnar jag på båda dina covers. du är så sjukt bra ju!
:)

Svar: Åh tack så jättemycket underbara du! Vad glad jag blir, verkligen :)
Lova Möller-Nilsson

2013-01-09 @ 22:10:59

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback