14 sanningar om mig

- Jag är sjukt rädd för mörker. Får alltid upp tankar om att någon mördare är i mitt rum när det är mörkt.
- Jag har bott på sju ställen i mitt liv, i samma stad.
- Mina högsta drömmar är att ha en världsturné & ha en låt på topplistan.
- Om jag inte lyckas inom musikbranschen skulle jag vilja jobba på en modetidning.
- Jag kan vara riktigt känslig i vissa situationer. Speciellt om jag ser någon annan gråta, då börjar jag också gråta.
- Efter gymnasiet skulle jag sååå gärna vilja ut & resa, upptäcka världen.
- När jag var fyra år skildes mina föräldrar, men lyckligt nog återförenades de efter 1 år & sen kom Mira (lillasyster).
- Jag har gått på 9 olika sporter. Men just nu ingen.
- Jag har alltid älskat att sjunga.
- Min förebild är Demi Lovato.
- Jag har alltid varit kräsen med mat. Jag äter t.ex. inte grönsaker förutom gurka & morot. 
- Jag avskyr när människor smaskar. Då går jag gärna 10 mil bort.
- Jag blir nästan äcklad av wettex trasor. 
- När jag tvättar av mitt smink på kvällen tror jag det står någon med kniv bakom mig, så får nästan panik så fort jag måste tvätta av sminket så jag ser vad som händer bakom mig, haha japp, sant.. 
 
Det var 14 sanningar om mig. 

Kommentarer
Postat av: aina [fotoblogg]

Vad fin du är :)

Svar: Haha man tackar! detsamma :)
Lova Möller-Nilsson

2013-10-12 @ 11:53:08
URL: http://ainaphoto.blogg.se

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback