snödroppar

heeej! känner att veckans cover inte har varit regelbunden på sista tiden. Det beror på att jag haft mycket att göra och inte riktigt vetat vilken låt jag ska spela in. Vill ju också få användning av min lilla hemmastudio men det är så mycket som ska göras iordning med det så har inte haft tiden och orken. Men det har ju i alla fall kommit upp lite spontana vloggar via videofy, och om du har missat några där ifrån så kan ni söka: lovamn, och börja följa mig där.
 
Fick också reda på att jag inte gick vidare i lilla melodifestivalen, vilket var en hemlis tills jag visste vad. Är faktiskt lite deppig över det. Men nu ska jag fantome kämpa extra för att uppfylla min dröm!
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback