mitt påsklov

härliga foton när de inte anar något.
 
Så nu tänkte jag ta och berätta vad jag gjort på påsklovet.
Fredag eftermiddag åkte jag och min famlj iväg till Strömstad där även min farmor och farfar var och tog emot oss. De har en stuga där som det "lånar" två gånger om året. I stömstad hann jag bl.a. köpa en väska och ett par boyfriend jeans. Vi var på ett café, vilket snart är en tradition när vi är där. Vi besöker alltid det, haha. En dag åkte vi också in till Norge som ligger bara några mil ifrån Strömstad. Så vi tog bilen och körde till Oslo-Holmenkollen (där längdåkningstävlingar och sånt är). Min pappa och farfar är väldigt intresserade av skidor så de tyckte det var jättecoolt att besöka det. Utsikten från stugan är jättefin: 
 Och här är väskan jag är sjukt nöjd över att jag köpte:
På tisdag eftermiddag åkte vi hem efter en lyckad minisemester.
 
På onsdagen tog jag det bara lugnt för att vila ut mig lite. Dagen efter, skärtorsdagen, träffade jag Emma och på kvällen kom våra grannar till oss för lite "påskfest". Vi pickade ägg bl.a.
Fredagen, långfredagen, kom våra kusiner från Stockholm ner till oss (de ni sett på bild) och då även min morbror och moster. De var här till och med måndagen. (Fast de sov hos min mormor och morfar som inte bor så långt bort). Påskafton firade vi tillsammans med kusinerna och mormor och morfar, och påskdagen firades med pappas sida. Sist men inte minst kom måndagen och den spenderades sista tiden med kusinerna. Vi åkte på konstrunda, men vi besökte bara tre konstnärer sen blev det fika för resten, hihi.
 
Det var mitt påsklov. Ett bra-med-mycket-händelser-lov. Hoppas ni också haft ett bra påsklov, och ni som har påsklov nu får ha ett fortsatt trevligt lov. 

Kommentarer
Postat av: Ella Wester ♡

var har du köpt väskan? :)

Svar: det var i Strömstad och jag kommer tyvärr inte ihåg namnet på affären.. :)
Lova Möller-Nilsson

2013-04-08 @ 15:09:10
URL: http://westerellaa.blogg.se/

Kommentera inlägget här:


VIP?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:
Trackback